Re: SPDIF w SB Live 1024 i Coaxial

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 16:42:07 MET DST

> normalny kabel antenowy
> z jednej strony chinch (do ampa)
> z drugiej mini jack (komp)
>
> raczej nie do kupienia
> zmontuj sam

zmontowałem coś takiego: przejściówka chinch-minijack (stereo) i kabel
chinch-chinch. podłączyłem do tego coaxiala i nie jest dobrze. Przy teście
kanałów lewy kanał słychać także na prawym i na odwrót. Co prawda drugi
kanał słyszę znacznie ciszej, ale nie sądzę, że tak pownno być. Przynajmniej
nie jest tak na głośnikach podłączonych do kompa. No chyba, że w
amplitunerze jest coś nie tak powłanczane, bo to ustrojstwo ma DTS i nie
wiem czy nie był włączony jakiś system, który przenosił część syg. z jednego
kanału na drugi, aby pogłębić dzwięk virtualny:)) (w książeczce malują takie
obrazki, z których wynika, że na tych 5 satelitach to ma się wrażenia jak z
10)

Pozdrawiam. Seba