Re: Wielki problem

Autor: darkpm (dark_pm_at_mapster-net.com.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 19:09:13 MET DST

>1. Czy mozna zrobic z divx->mpg ? Jesli tak to jakim programem ?
>2. Jak bede mial mpg to jak wypalic VideoCD zeby chodzilo na stacjonarnym
>DVD ?

Witam
Ad1. na www.divx-digest.com jest mnostwo soft'u do wszelakich konwersji
tobie potrzebny avi2mpg1, no i oczywiscie kodek divx'a
Ad2. do wypalania VCD potrzebny rowniez odpowiedni soft, ale tu dokladnie
nie wiem co, a nie chce wprowadzac w blad.
Pozdrawiam, Dark_PM

PS. a tak przy okazji to witam wszystkich. to zdaje sie moj pierwszy post
tutaj,
moze od czasu do czasu bede sei tu pojawial. ;))