Wielki problem

Autor: korkodyl (korkodyl_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 17:26:47 MET DST

Witam

Panowie potrzebuje Waszej pomocy !
Powiedzialem znajomemu ze mozna zrobic z Divxa ->mpga i potem nagrac na
plyte jako VideoCD...(ze bedzie chodzilo na DVD)
Gdzies cos o tym slyszalem.
Wiecie co on zrobil - poszedl na drugi dzien i kupil nagrywarke !!
Koleszka ma filmowego fiola a ja mam problem !
Zostawil ta nagrywarke u mnie - jakies LG :))
Wiec mam 2 pytania:
1. Czy mozna zrobic z divx->mpg ? Jesli tak to jakim programem ?
2. Jak bede mial mpg to jak wypalic VideoCD zeby chodzilo na stacjonarnym
DVD ?

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi

Pozdrawiam

--