Problem z logowaniem modemu!!!

Autor: >>> M <<< (lm_gfx_at_o2.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 23:35:12 MET

Posiadam fax modem wewnętrzny na PCI "omEn 56I" na kości Motoroli.
Problem w tym że kiedy łączę się z siecią bardzo długo trwa logowanie
(weryfikacja użytkownika i hasła...). Jak przyśpieszyć ten proces.
Słyszałem że po wpisaniu odpowiedniej komendy w wierszu do tego
przeznaczonym który znajduje się w ustawieniach urządzenia problem
znika. Jeżeli ktoś wie jak powinien wyglądać ciąg znaków do wpisania
niech mi go prześle na priva lub odpowie na grupie!

E  -  m a i l : lm_gfx_at_o2.pl