Re: win i linux

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 12:50:43 MET DST

Użytkownik "An" <niebiesko_oka_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam sie czy nie bedzie problemu jesli mam zainstalowany na
> jednym dysku Win a na drugim sobie zainstaluje Linuxa ,( nie mam na mysli
> partycji)
> moje dyski mam w szyfladce (czyt. kieszeni) wiec w jednej Win a w drugiej
> Linux ,
> bede zamieniac sobie dyski , mysli ktos ze moze wystapic problem ???
>
> An
>
> Ps.
> ile miejsca zajmuje Linux ???
Problem moze wystapic. Zakladajac ze jedna kieszeni jest Primary Master a
driga Secondary master i np na drugiej (w drigiej ) masz linucha to linuch
wie ze jadro jest na hdc\miejsce jadra, windzie wsio rawno. Potem zamieniasz
kieszenie i linux jest jako hda ale jadra szuka w hdc wiec go nie znajdzie i
sie nieodpali. No chyba ze sobie zainstalujesz lilo i wpiszesz mu wszystkie
mozliwe kombinacje (4 - hda, hdb, hdc, hdd) do menu i bedziesz wybieral
odpowiednia (poprawnie wskazujaca jaderko) w zaleznosci od umiejscowienia
dysku.
Muzzy