Re: Teac 8x8x32 a robienie czegokolwiek w trakcie nagrywania.

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_yes.iq.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 21:11:13 MET

Stało się to Sat, 24 Mar 2001 14:50:23 +0100, gdy Witold Wilk
<maniack_at_tychy.com> napisał:

>Niejaki(a) Robert Drozd <rdrozd_at_yes.iq.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
>
>Jak windows 2k to spoko. Ja mam uruchomione od cholery progremow,
>pamieci zajete bylo ponad 200mb, a ten nagrywal spokojnie bez spadkow
>bufora :) w win98 to sie balem myszka ruszyc :)

Ostatecznie kupilem ósemkę :) I faktycznie, na razie bez problemów.

pzdr
Robert

ps. niech ktos mi jeszcze tylko powie, jak nagrywac mp3>audio, aby nie
nagrania koncertowe przechodziły w siebie płynnie. Pause=0 w Nero nie
pomaga bo nadal miedzy utworami sa 'pykniecia'. Moze inny prog?
(fut poster)