Re: DRUKARKA

Autor: Codeboy (codeboy_at_poland.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 21:16:43 MET

Popieram ,mam HP , tylko dlatego ze ma tacke na wydrukowane dokumenty ,a ze
nie mam miejsca na biurku ,to jest to lepsze rozwiazanie ,ale tusz jest
strasznie drogi , + jest taki ze to razem z glowica
Jestem za Cannonem
mialem przez 5 lat , raz padla glowica , zaladowalem tusz od HP :))
teraz uzywa ja koles ,jest 4 wlascicielem :)) i nadal dziala