ScanMagic 1200CP+ i WinMe

Autor: AZyja (azyja_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 19:19:34 MET

Witam,
Nie jest to moj komp, ale poproszono mnie o rozwiazanie problemu.
A sprawa wyglada nastepujaco:
Po zainstalowaniu skanera ScanMagic 1200 CP+ pod winda Me dziala bez
problemu.Schody zaczynaja sie po okolo 1-2 godzinach zabawy ze skanerem.
System stopniowo zwalnia, az do takiego poziomu, ze praca staje sie wprost
niemozliwa.Jedyne co wiem to to, ze plyta jest oparta na VIA.Skaner jest
EPP, procesor to Celeron 633, 128 MB RAM.
4in1 jest zainstalowane.
Jakies pomysly mimo tak skapych informacji??

AZyja azyja_at_klub.chip.pl