szybkosc dyskow

Autor: Radzin (radzin_at_poczta.fm)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 19:07:25 MET

witam
mam takie pytanie otoz wymienilem ostatnio k62 na durona 700 i zauwazylem ze
wydajnosc dyskow (mam 2 HD) i CD-RW znacznie spadla objawia sie to mniejszym
transferem i zacinaniem kursora myszy podczas np defragmentacji.
w zasadzie poradzilem sobie z tym problemem wlanczajac dla wszystkich dysków
DMA - teraz jest tak jak bylo czyli ok. Czy wine za taki stan rzeczy ponosi
moj stary dysk 1.7GB na którym mam system, wczesniej na k6 II chodzilo ok
bez DMA?