Re: Problem z ATI RAGE PRO 32 VIVO

Autor: MeRLiN (merlin_at_hoga.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 18:32:33 MET

> Ostatni stalem sie szczesliwym posiadaczem w/w karty. Po zainstalowaniu
pod
> windoza jednak cos jest nie tak. W menadżerze urządzeń w zakładce
Kontrolery
> dzwięku, wideo i gier przy ATI WDM RageTheater Video Capture pojawia mi
się
> żółty wykrzyknik. "Nie można załadować sterownika urządzeń za pomocą
> programu ładującego NTKERN.VXD.

hmm... ja mam ATI RAGE 128 (Xpert 99) i nijak nie moge zmusić jej do pracy.
W moim wypadku
chodzi jednak o WINDOWS ME PL. Po prostu NIE DA się odpalić kompa !!! Wywala
komunikato błędu o w/w wymienionym sterowniku : NTKERN.VXD no i... nic.
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to też proszę o pomoc.

P.S. u mnie chipset VIA ...

MeRLiN