Problem z ATI RAGE PRO 32 VIVO

Autor: komin (marekom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 17:34:02 MET

Witam wszystkich grupowiczow

Ostatni stalem sie szczesliwym posiadaczem w/w karty. Po zainstalowaniu pod
windoza jednak cos jest nie tak. W menadżerze urządzeń w zakładce Kontrolery
dzwięku, wideo i gier przy ATI WDM RageTheater Video Capture pojawia mi się
żółty wykrzyknik. "Nie można załadować sterownika urządzeń za pomocą
programu ładującego NTKERN.VXD.
Coś mi nie pasuje z tym NT.. w nazwie, ale sterowniki sa na 100% pod windoze
98.
Czy ktoś wie jak to rozwiązać, może to jest wina płyty na ALI. Ale wszystkie
drivery mam w miarę nowe.
Czy teraz nie mam sprzętowego wpomagania dvd ????
Z góry dzięki za pomoc.