JAKA PLYTA

Autor: StefaN (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 15:55:53 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał:
(...) warto natomiast popracowac nad konfigooracja systemu
> jesli jestes z W-wy to ci to moge fachowo zrobic za jakas mala
> gratyfikacje $$$ :)
> RusH // Asus P2B 1GHz Powered
> http://kiti.pulse.pdi.net life is O/C
> // BigTowerATX CaseMod

Skoro jesteś, RusH-u, tak obskakany - poradź biednemu lamerowi. Muszę właśnie
wymienić płytę z procesorem, tylko nie wiem na co. Chciałbym, żeby oba elementy
były dobrze dobrane, bo poprzednio miałem właśnie kłopoty z P2B i P III 450. Nie
wiem zresztą czy była to sprawa płyty i procesora (już sprzedałem) czy może
pozostałych urządzeń ale ciągle mi coś szwankowało. A to nagrywarka (Yamaha
x8x8x24) nie chciała pracować i trzeba było wyłączać UDMA, a to coś się działo z
ekranem ("zacinał" się) przy Matroxie Millenium G450, wariował także CD-ROM
(Asus x50), który czasami przestawał napełniać bufor przy przegrywaniu "on the
fly" i płytka była do śmieci.
Na płytę, procesor, pamięć (128 MB) i obudowę mogę przeznaczyć ok. 1800 zł. Co
za te pieniądze wziąć?
Mam do tego: 64 MB RAM-u, HDD IBM 7200 30 GB, Matroxa Millenium G450, Asusa x50,
Yamahę x8x8x24, Pentagram Omen 56 k, SB Live 1024 i chciałbym to wszystko
wykorzystać, bo dobre, prawie nowe.
Poradzisz coś? Niestety, też bez większych szans na "gratyfikację $$$", bo
mieszkam w Lublinie.
Pozdrowienia.
StefaN