Re: Creative 256 DDR TV LCD JAKA PLYTA

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 16:23:54 MET

The Maciej Haslik wrote:

>jaka dla celka 433_at_525 bo mam MS-6163 Pro i wydaje mi sie ze
>to ona jest sprawca
>kiepskich wynikow w testach. AGP x1, x2
>lub czy nie warto przejsc na Durona tylko z jaka plyta?

nie warto, warto natomiast popracowac nad konfigooracja systemu
jesli jestes z W-wy to ci to moge fachowo zrobic za jakas mala
gratyfikacje $$$ :)

>RusH napisal ze jest to plyta legenda i ze ma niesamowite
>mozliwosci to akurat wiem ale u mnie jest cos nie tak

jesli plyta nie jest uszkodzona to jeyna rzecza, jaka moze byc
nie tak jest zle skonfigoorowany system

Jesli koniecznie chcesz Durona i masz za duzo gotowki to sie
mozesz przerzucac. Pytanie ponowne - ile pieniedzy masz ochote
wywalic na BARDZO MALY wzrost wydajnosci (w porownaniu z
wymiana samego proca)?

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered