Re: Ciagla zmiana daty i godziny systemowej

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 15:10:46 MET

Użytkownik Tomasz Kikowski <onykskomputer_at_interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:99hm45$m6m$1_at_news.tpi.pl...

> nie zajmowałbyœ szanownych grupowiczów takimi pierdołami
> brak ci inwencji aby kupić bateryjkę za 5PLN i sprawdzić?

Nie chcesz to nie czytaj, a tym bardziej nie odpowiadaj jesli nie masz
nic konkretnego do powiedzenia. Wydaje mi sie ze po to ta grupa istnieje
zeby ludzie sie dzielili swoja wiedza z innymi, a 5 PLN piechota nie
chodzi, tym bardziej ze jednak wydaje mi sie ze to nie jest wina
baterii.

--
NIE Pozdrawiam