Re: teac cdw54e...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 13:07:45 MET

Niejaki(a) zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Nooo, staaryyy, to żeś się teraz zapisał do annałów pl.comp.pecet...

nie zrozumialem o co chodzi ze slowem "annaly". analfabeta i wolno
kojarzacy dzis jestem ;)

> Wyrazy współczucia z powodu odejscia przyjaciela.

ale najprawdopodobniej wkrotce bede mial nowa i pewnie szybsza
"przyjaciolke" (nagrywarka to rodzaj zenski ;) ). co mnie niezmiernie
cieszy, bo w poniedzialek najprawdopodobniej pojde do sklepu i ja
odbiore :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|