Re: 2 pytania dot dysku i karty muzycznej

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 13:10:51 MET

Depesz wrote:
> 1. Jak w dysku "Caviar 21200" 1.2 giga ustawic zworki na slave'a bo
> nie mam zadnego schematu. Ustawienie dla mastera jest xx2531

Hmm. W moim (i we wszystkich chyba Caviarach)
33200 wyglada to tak:

[Zlacze sygnalowe] XXxxx [zlacze zasilania]

 Master XX|xx
 Slave XXx|x
 C/S XXxx|

XX - zworki bez "wyciecia" w plastiku w obrysie
gniazda
xxx- zworki z "wycieciem" --||--

Zworki XX sa uzywane w przypadku "kombinowania" z
pojemnoscia dysku (np. zeby BIOS zobaczyl go w
calosci).

Z reszta od strony elektroniki zawsze byly jakies
napisy na plytce.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl