2 pytania dot dysku i karty muzycznej

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 13:06:39 MET

Czesc
1. Jak w dysku "Caviar 21200" 1.2 giga ustawic zworki na slave'a bo
nie mam zadnego schematu. Ustawienie dla mastera jest
xx2.
531
Acha... czy kombinujac na chybil trafil mozna cos skopac?
Jakby mi ktos podal schemacik to bylbym wdzieczny :)
2. Moze ktos wie co to za karta muzyczna bo nie moge znalesc do niej
sterownikow. Na chipie ma napisane Avance Logic Inc. Windows wykrywa
ja jako Avance Sound Card, jednak nie moze znales sterownikow do niej.

pozdrawiam
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl