Re: Co to może być?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 23:22:15 MET

> Najbardziej intryguje mnie jednak to, że przed zamianą grafiki i doinstalowaniem
> nagrywarki oraz drugiego HDD, na swojej fabrycznej RIVIE i bez obciążenia dwóch
> EIDE - chodził w miarę normalnie.

Czesc.

Tutaj radze poszukac przyczyny.
Mialem podobne zachowanie (nie pamietam juz w jakich okolicznosciach)
po podpieciu dodatkowego, obcego twardziela do systemu. Nie bagatelizuj
tego. To nie sa brednie. Poeksperymentuj ze zworkami, kolejnoscia podpinania,
i "kierunkiem" tasm od twardzieli, cd, itd.

pozdrawiam
JeRRy
www.forum3d.kom-net.pl