Re: Duronowy Picasso...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 17:54:06 MET

Hi,

Sir David wrote:

> Nie zupełnie. Żeby stwierdzić fakt, że nie wszystkie chodzą, trzeba mieć
> w ręku przynajmniej jeden taki, który nie poszedł. W przeciwnym
> przypadku można co najwyżej powiedzieć, że nie wiadomo czy wszystkie
> chodzą, ale na razie wszystkie.

OK, w takim razie poprawiam moją tezę na "nie wiadomo, czy wszystkie
chodzą, ale na razie wszystkie" :))

> pierwsze nie widziałem na grupach żadnego głosu który by mówił, że nie
> bootuje mu się przy 133 MHz nawet po zjechaniu mnożnikiem.

Płyty na KT133A jeszcze aż tak bardzo rozpowszechnione nie są...
Ja bym się za tak gdzieś 3, 4 miesiące spodziewał większej ilości
informacji na temat podkręcania na płytach z tym chipsetem.

> Po trzecie - przeczytaj moją odpowiedź na post kol. Piotra Trzaskawki,
> który twierdzi, że nie zawsze. Chyba jednak nie przeczytał dokładnie
> (albo nie zrozumiał dokładnie) źródła, które podał.

Zgodzę się, że problem może nie leżeć w procesorze, a w płycie.
Pytanie było o doradzenie płyty i można polecić taką, która nie
robi numerów z mnożnikiem na starcie. Gdyby człowiek miał już
konkretny model, byłoby gorzej i wtedy nie można powiedzieć, że
100% Duronów mu będzie działać na szynie 133 MHz :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |