Re: Duronowy Picasso...

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:33:10 MET

Radoslaw Sokol wrote:
> zawsze lepiej stwierdzić, że nie wszystkie chodzą,
Nie zupełnie. Żeby stwierdzić fakt, że nie wszystkie chodzą, trzeba mieć
w ręku przynajmniej jeden taki, który nie poszedł. W przeciwnym
przypadku można co najwyżej powiedzieć, że nie wiadomo czy wszystkie
chodzą, ale na razie wszystkie.
Może wytłumaczę tutaj dlaczego napisałem, że IMO 100% chodzi. Po
pierwsze nie widziałem na grupach żadnego głosu który by mówił, że nie
bootuje mu się przy 133 MHz nawet po zjechaniu mnożnikiem. Po drugie - w
wielu miejscach można przeczytać o działających 150, a nawet 160 MHz i
zawsze była mowa, że to zależy tylko od możliwoci płyty/chipsetu, a
nigdy od procesora. Jeżeli procesor pójdzie na 160 MHz i więcej, to
chyba 133 nie powinno sprawić mu problemu.
Po trzecie - przeczytaj moją odpowiedź na post kol. Piotra Trzaskawki,
który twierdzi, że nie zawsze. Chyba jednak nie przeczytał dokładnie
(albo nie zrozumiał dokładnie) źródła, które podał.

Adam.