Re: DVD jakie wybrac

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 08:47:14 MET

Wg. mnie Toshiba odpada - miałem dwa takie napędy i oba były zjechane - stra
ciłem do tej firmy zaufanie.
Obecnie mam LG - uważam że jest super - jest solidnie zrobiony i nie wygląda
jakby się miał zaraz rozlecieć tak jak napędy np: creative. (brak mu tylko p
rzycisku start/nast. utwór - ale to niewielki problem). Czyta nawet bardzo z
jechane płyty.
O Asusie się nie mogę wypowiadać - nie miałem z nim nigdy do czynienia.

Pamiętaj - Decyzja Należy do Ciebie
Tak - Żółty numer telefony 0700763823
Nie - Niebieski telefon - 0700342423

Pozdrawiam

Albercik

Użytkownik _TAJNIAK_ <tajniak_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99erl3$1ao$1_at_news.tpi.pl...