Re: najszybszy Procesor do Abit BP6

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 06:48:03 MET

The Roger wrote:

>Ja pisalem tylko i wylacznie w kontekscie uruchomienia PIII w
>dualu Byc moze, rzeczywiscie mozna ominac przerobke neo - tez
>nie jestem wszechwiedzacy.
>Kierowalem sie tym co robilismy ze znajomym na jego BP6 wg
>schematow na tych stronach

Tak jak napisal Jarek albo jedno albo droogie bo przerabiajac
jedno zalatwia sie sprawe z drugim - tz
Neo zamienia miejscami rozklad nog i robi za ppga-fcpga ,
przerabiajac ja dodajesz SMP ..ale rownie dobrze mozna przerobic
plyte tak zeby lykala fcpga + dolutowac polaczenia do SMP i
wtedy ZUPELNIE odpada koniecznosc uzycia NEO.

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered