Re: najszybszy Procesor do Abit BP6

Autor: Roger (roger7_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 14:44:59 MET

> 3) Modyfikacja neo370 jest konieczna dla duala, ale polega na
> polaczeniu/odlaczeniu odp. nozek, czyli podczas modyfikacji plyty
> mozna i te sprawe zalatwic..

Ja pisalem tylko i wylacznie w kontekscie uruchomienia PIII w dualu
Byc moze, rzeczywiscie mozna ominac przerobke neo - tez nie jestem
wszechwiedzacy.
Kierowalem sie tym co robilismy ze znajomym na jego BP6 wg schematow na tych
stronach

> PS. Mam pytanie: Masz bp6, czy 'teoretykujesz'? Ja mam bp6... :)

Ja mialem - reszta jak wyzej

> ... A te strony widzialem kawal czasu temu i z nich nie wynika, ze
> _nie mozna_ przerobic plyty, tylko ze konieczna bedzie przerobka n370,
> zeby miec duala (no i odp. proc) ;))

Fakt. Ale tez nie pisalo ze mozna :)

--
Roger