Re: Gdzie kupić nagrywarkę?

Autor: Dominik (acid_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 01:53:47 MET

Moje doswiadczenia wskazuja na to, ze:
- najtaniej to kupisz w hurtowni :-) polecam. Np. techmex albo action.
- z gielda zwykle nie ma problemow z gwarancja, zwlaszcza swiezo
  (tydzien, dwa) po zakupie - kilka razy gdy kupowalem cos i mi nie
  dzialalo, nie bylo zadnych problemow z oddaniem tegoz towaru.
  Z drugiej strony widzialem, jak tacy jedni splawiali klienta, ktory
  ciut wczesniej cos u nich kupil ... no i od 4 czy 5 lat omijam ich
  stoisko. :) Zreszta akurat im zle patrzy z ich kaprawych oczu.
k.