Re: Epson 500

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 19:51:03 MET

| Nie mogę używać drukarki EPSON Stylus COLOR 500 w sieci NOVELL. Może ktoś
ma
| ingormacje dlaczego.
Najprościej na tak postawione pytanie można odpowiedzieć albo epsonik
uszkodzony albo sieć źle skonfigurowana. Ale może więcej szczegółów.
Podłączona jest jako lokalna dla jednego kompa, a może pod jakiś komputer
pracujący jako "print serwer" A co na to Twój admin od Novela?
Zresztą możesz też spróbować na: pl.comp.sys.nowell

| Próbowałem różne sterowniki od "pięćsetki", ale bez powodzenia. Za każdym
| razem mam komunikat, że drukarka nie jast zainstalowana.
Z SC500 miałem nie wiele doczynienia, ale interesuje mnie jakie sterowniki
instalowałeś (pod jaki system) Czy jesteś pewny że drukarka jest sprawna ?
jak się zachowuje drukarka gdy podłączasz ją do komputera po odłączeniu go
od sieci?
Pozdrawiam.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl  *  PGPkeyID:0x26A5ADE5