Re: Upgrade BIOS-u 4.51

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 02:42:24 MET

PhoeniX wrote:

> Odezwał się ten co się zna a nie wie, że na tej GigaByte był podwójny bios.
> Tym drógim był naprawczy który uaktywniał się przy nieprawidłowościach
> pierwszego.

Dobra niech Ci będzie... Ale wszystko zależy co rozumiesz pod pojęciem
podwójny bios: w GA-HX BIOS jest jeden (jedna kostka) - tylko, że przy
Flash'owaniu jest pomijany pewien mały fragment BIOSa ;-)

Ale i tak wystarczy, że się Chipset i kontroler zgadza - na mój drugi komp
Abit-TX, też z ciekawości zapakowałem bios od innego TXa (Soyo?) -
wystartował i działał ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|