Re: Upgrade BIOS-u 4.51

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 17:54:33 MET

> Jak się nie znasz to nie pisz ;-(

Odezwał się ten co się zna a nie wie, że na tej GigaByte był podwójny bios.
Tym drógim był naprawczy który uaktywniał się przy nieprawidłowościach
pierwszego.

> Ja do swojego starego GigaByte-HX, zapakowałem kiedyś bios do Soyo-VX (z
> ciekawości, bo pisało, że płyta odporna na takie manewry)...
> Włączam kompa, a on:
> Detected conflict hardware...
> Please insert disk with correct BIOS in drive A:
> PRESS ANY KEY TO FLASH BIOS

Musiałeś mieć podwójny bios czego większość płyt nie posiada.
Płyta nie uruchomi kompa nawet jak bios jest do innej wersji tego
samego modelu płyty. Być może zdarzają się wyjątki ale szansa, że
flashowanie skończy się czarnym ekranem jest baaardzo duża.
Miałem już tak na FIC 503+ jak wgranie biosu od
FIC 503+ ver.1.1 skończyło się czarnym ekranem.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\