Re: twardziel jaki ?

Autor: Phobos (phobos_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 23:47:10 MET

Użytkownik "Radek Kaczyński" <rkaczynski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:99dpgb$n2v$1_at_h1.uw.edu.pl...
(...)
> UDMA 33 nie jest zbyt wąskim gardłem, dla dysku UDMA 66/100. Mam płytę
Asusa
> [...]
> standardów. Składam sporo komputerów, więc miałem okazję przetestować
> kilkanascie typów płyt i jedynie na komputerach przeznaczonych do pracy ze
> złożonymi bazami danych dało się odczuć zuważalny (10-15%) wzrost
> wydajności. Teoretycznie dużo większe możliwości interfejsu UDMA 100 na
> dzień dzisiejszy nie są po prostu wykorzystywane i jeśli nie jest się
> maniakiem benchmarków, nie nalezy się przejmować całym marketingowym
szumem
> wokół UDMA 100, AGPx4 itp.
> Ja preferuję IBM-y (obecnie chyba najszybsze), i Fujitsu (najcichsze).

Fujitsu najcichsze??? Mylisz się (a może ja...)
IBM !!!
Seria ds75GXP (DTLA) ATA-100
Ściągając odpowiednie oprogramowanie do IBM'a ze strony producenta ustawiasz
go tak, że w ogóle go nie słychać! (chyba że ucho przyłożysz do obudowy
dysku) Zdziwiło mnie że jest to możliwe i czasami mnie to denerwuje, bo nie
wiem czy coś "czyta" czy już przestał...
Dla mnie rewelacja bo z takim wyciszeniem nigdzie się nie spotkałem...
http://www.storage.ibm.com/techsup/hddtech/table.htm
http://www.storage.ibm.com/hardsoft/diskdrdl/desk/ds75gxp.htm
No koszty trochę większe... ale się opłaca!

Też preferuję IBM-y, ale poprawiłbym Ciebie: (obecnie chyba najszybsze i
najcichsze)
Pozdrawiam
Phobos