Re: Temperatura pracy - Athlona

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 17:31:42 MET

"lukas3339" <lukas3339_at_kulturystyka.pl> wrote in message

> nie jest zbyt skuteczna, zdrap tamta i posmaruj nowa np. typu H, a druga
> sprawa sprobuj wyszlifowac radiator bo moze nie przylega szczelnie do
proca.
> Powinien sie swiecic jak lustro :-) Jesli do tego proc nie jest krecony to
> juz naprawde duza temp.

A po co ma szlifowac radiator mozesz mi powiedziec
Przeciez jak sam napisales ze ma posmarowac pasta termoprzewodzaca.
Zrozum ze pasta sama z siebie nie chlodzi procka, ma ona za zadanie wypelnic
szczeliny miedzy prockiem, a radiatorem i w tych miejscach dzieki
swoim wlasciwosciom lepiej przewodzic cieplo z procka na radiator.

Krzysiek