Re: Temperatura pracy - Athlona

Autor: lukas3339 (lukas3339_at_kulturystyka.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 14:22:53 MET

> Witam :)
>
> mam Athlona900 i temp pracy tego cuda 58-68C
> wydaje mi się, ży chyba troche za dużą :(((
> wiatrak Titan Majesty V
>
> Możecie mi podać jakie są u was temperatury?

Ja mam co prawda durona ale 58-68 to duuzo. Smarowales pasta
termoprzewodzaca? Bo oryginalnie na radiatorach jest jakas tam pasta ale ona
nie jest zbyt skuteczna, zdrap tamta i posmaruj nowa np. typu H, a druga
sprawa sprobuj wyszlifowac radiator bo moze nie przylega szczelnie do proca.
Powinien sie swiecic jak lustro :-) Jesli do tego proc nie jest krecony to
juz naprawde duza temp.