Re: problem z Outlookiem :-(

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 20:04:08 MET

According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be <Mercury> tried to
influence us its Rebel propaganda:

>Mam problem: gdy chce odpowiedziec nadawcy z grupy dyskusyjnej wyskakuje
>blad:
>"Nie masz klienta pocztowego zgodnego z Simple MAPI. Program Microsoft
>Outlook Express News nie moze wyslac tej wiadomosci bez zgodnego klienta
>pocztowego."

W OE: Narzędzia|Opcje|Ogólne
..
:
Domyślne programy wiadomości:
[v] ... domyślny program obsługi poczty
[v] ... domyślny program obsługi grup dysk.

>Tylko ze ja zadnego innego klienta nie mam zainstalowanego. co jest grane
>????

Panel sterowania|Opcje internetowe|Programy - wybierz
Outlook Expressa jako domyślny.

>prosze o odp. na priv

Następnym razem wpisz fut:poster...

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r.schleicher_at_pmail.net, http:// still in progress |******/---|