Re: problem z Outlookiem :-(

Autor: K.Puchatek (jacob_at_pooh.org)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 14:18:09 MET

Mercury <mercury_at_poczta.arena.pl> w news:9954s2$4u9$1_at_news.tpi.pl...
> Pewnie zaraz zostane zlinczowana, zapolonkowana i wszystko inne co
> najgorsze... :-(
> Mam problem: gdy chce odpowiedziec nadawcy z grupy dyskusyjnej wyskakuje
> blad:
> "Nie masz klienta pocztowego zgodnego z Simple MAPI. Program Microsoft
> Outlook Express News nie moze wyslac tej wiadomosci bez zgodnego klienta
> pocztowego."
> Tylko ze ja zadnego innego klienta nie mam zainstalowanego. co jest grane
> ????

[Markus Sprungk / news:851041888.20010317224142_at_gmx.net]
Spróbuj posłużyć się pewnym trikiem. Menu start/uruchom i przyjmując,
że OE jest na dysku C wpisz poniższą komendę "C:\Program Files\outlook
express\msimn.exe" /reg (cudzysłów także). Powinno pomóc.

> prosze o odp. na priv

Żartujesz?

--
K.Puchatek
...A jeżeli ktoś robi miód, to po to, żebym ja go jadł!