Internet w UPC - co zrobic?

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 10:08:00 MET

Wczoraj byl u mnie facet z UPC (Chello) z propozycja zainstalowania
internetu w kablu. Od ostatniego czasu nieco chlopcy zlagodzili warunki
- oplata za telewizje wchodzi w abonament. Czyli jesli juz korzystam z
telewizji to w tych 199 PLN mam oplacona TV.
Taniej tez wychodzi oplata instalacyjna - teraz kosztuje to 245 PLN.
Oczywiscie caly czas jest to bardzo drogo, ale juz nieco taniej i co
wazne - dosc dobre przepustowosci.

Jest tam jeszcze kilka drobiazgow, ktore maja przyciagnac klientow, ale
ja wlasciwie chcialbym zapytac, czy ktos z grupowiczow ma juz jakies
doswiadczenia zwiazane z internetem dostarczamy przez Chello? Czy sa tam
jakies niesympatyczne szczegoly, o ktorych powinienem wiedziec? Np.
nagle wylaczenia na 3 dni, albo przepustowosc spadajaca do
przepustowosci starego modemu itp.

Bardzo bede wdzieczny za wszelkie informacje.

Marek