Re: Download managery - jakie?

Autor: Marcin Krok (krokm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 14:11:43 MET

Używałem i właściwie czasem jeszcze używam GetSmart (nie mylić z GetRight).
Ma wiele wad i czasem się sypie, ale ma jedną zaletę - ustawia sie go jako
proxy w przeglądarce i nie tylko pliki ściąga w kawałkach, ale i całe strony
i wszystko, co na nich jest. Niestety nie doczekałem sie jakiejśc nowszej
poprawionej wersji od 0.9.11 preview, czy jakoś tak, a ta miała wiele
usterek, nie bardzo działały cookies, i inne skrypty, a po pewnym czasie
mimo użycia pewnego dodatkowego software'u przestawał działać jako proxy.
Uciążliwe. Nie znalazłem żadnego innego programu, który by działał na
podobnych zasadach, a szkoda.
Marcin