Re: Ghost i pad tablicy partycji

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 13:29:48 MET

Użytkownik "Skaner" <wwatto_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Zdarzylo mi sie to drugi raz: po zrzuceniu ghostem na dysk obrazu tego
dysku
> nie moge czytac tablicy partycji - fdisk daje komunikat "run-time error,
> divide by 0", a linuksowy manager pisze, ze nie moze odczytac tablicy
> partycji.

Sa takie programiki do zamazywania obszarow dyskow np. samymi zerami itp.
Wlasnie one sluza do ratowania dyskow w takich sytuacjach. Moze to pomoze...
(bo watpie zeby zamazanie MBR'a cos pomoglo, w koncy chodzi o tablice
partycji).
Np. IBM daje cos takiego, choc nie pamietam czy tylko do pierwszego sektora
dysku czy i do calosci, ale na pewno sa i takie do calosci, tak byloby chyba
najlepiej.
Oczywiscie musisz sie liczyc z utrata danych z dysku, albo poszukaj innych
rozwiazan.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl