Re: CDROM restartuje komputer

Autor: Apeman (apeman_at_poczta.fm)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 12:46:04 MET

On Wed, 21 Mar 2001 10:57:09 +0100, "Segoy"
<rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl> wrote:

>A moze masz zupelnie inny problem i wcale nie via a ja tu sie produkuje. ;-)
>Segoy

Fakt. Nie podalem jaki mam sprzet. Gupi jestem i tyle...;)

Wiec mam plyte Asus TX 97 E z chipsetem TX :)
Proca 233 MMX

Windows 98 drugie wydanie

Problem ktory opisalem pojawia sie z CD romem Cyberdive 24X i jego
nastepca napedem DVD Pioneer

Dotyczy wszystkich plyt:przepalanych i oryginalnych

Zjawisko wystepuje tylko gdy wloze plyte do napedu.
Jak jest pusty to zachowuje sie spoko.

Co mnie najbardziej zadziwia w momencie odpalenia kompa gdy plyta jest
w srodu z cdromu dobiegaja dzwieki rozpedzanej i gwaltownie hamowanej
plyty...

Poczatkowo podejrzewalem uszkodzenie CDroma wiec wymienilem go na DVD
i to samo...

Przeinstalowalem windowsa i nic...

Dziwne dzwieki dobiegaja nawet wtedy gdy do napedu podlaczona jast
tylko wtyczka zasilajaca.

Sadzilem ze moze to problem tasmy. Oczywiscie nie, bo po wymianie
tasmy nadal to samo.

Mialem go podlaczonego jako secondary master. Po podlaczeniu jako
primary slave dalej takie same objawy.

Wiecej nie pamietam i serdecznie zaluje ze nie dziala :)

Mam nadzieje ze tym razem dobrze opisalem nurtujacy mnie problem.

pozdrowka i dzienks za help :)

ape