Re: CDROM restartuje komputer

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 10:57:09 MET

Użytkownik Apeman <apeman_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab868bd.85063221_at_news.lublin.pl...
> Witaszka,
>
> Po wlozeniu do napedu Cd plyty komp rebootuje sie, zadziej wyskakuje
> bluskrin z komunikatami o krytycznych wyjatkach w vxd i/lub cdfs
> Spotkaliscie sie kiedys z takim cudem?
>
> Jesli macie jakies pomysly co z tym zrobic, dajcie znac...
>
> dzienks, ape(man)

Nie wiem co prawda jaki masz sprzęt, ale domyślam się że płytę na chipsecie
via. A w cdromie uaktywnioneDMA. Problem mi brzmi znajomo. Mialem cos
podobnego. Sprobuj zrobic co nastepuje: zainstalowac najnowszy 4in1, ustawic
w menedzerze sprzetu, we wlasciwosciach tego sterownika via co sie pojawia
przu IDE kontrolerach, (jest primary, secondary, i jakis trzeci sterownik
via, tyle ze zapomnialem jak sie nazywa) - aktywne oba kanaly czy jakos tak.
Jak to nie pomoze to wylacz DMA w tym CDromie. Moze wtedy dzialac ale
wydajnosc moze byc mniejsza.
A moze masz zupelnie inny problem i wcale nie via a ja tu sie produkuje. ;-)
Segoy