Nagrywanie na Cd plikow o dlugich nazwach.

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 11:39:37 MET

Witam.
Panowie, jakie najdluzsze nazwy moze miec plik nagrywany na cd? MAm amaha
4260scsi, program winoncd. W programie jest taka opcja allow long file names
for NT. Jest zaznaczona. Ale i tak program kaze mi redukowac nazwy. Wkurza
mnie to, bo chce nagrac mp3 z nazwami, ktore sa dosyc dlugie, i nie chce mi
sie wszystkich nazwa teraz zmieniac. Moze mi ktos wytlumaczyc, jak to jest z
tym nagrywaniem i dlugimi nazwami?
Pozdrawiam
Raf