pytanie do administratorow i fachowcow od sieci

Autor: 7 dni (7dni_at_nasze.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 11:29:20 MET

Witam
Mam taki problem:
Koresponduje sobie przez Gadu-Gadu z pewna znajoma, duza odleglosc dosc
utrudnia inna forme kontaktu. Oboje dostep do Internetu mamy w pracy, o ile
u mnie nikt sie nie czepia co robie jak nie mam co robic, to u niej nie.
I teraz pytania:
1. czy na podstawie roznych log'ow mozna stwiedzic, ze ta osoba (z tego
komputera) wyslala na GG np. 20 informacji w ciagu dnia?
2. czy mozna wykryc pod jaki numer GG?
3. czy rejestrowany jest tylko fakt logowania sie do GG, czy zapisywane sa
wszystkie wyslania wiadomosci?
4. jak dlugo sa przechowywane takie log'i? (to pewnie roznie bywa, ale tak
srednio)
5. co jeszcze moze wyciagnac zlosliwy pracodawca z takich log'ow aby dokopac
pracownikowi?
6. w jaki sposob mozna jeszcze "wpasc" na uzywaniu Internetu do celow
prywatnych i jak przed tym wszystkim sie bronic?
Wielkie dzieki za wszelka pomoc
pozdrawiam
Pawel L.
pawel_la_at_poczta.onet.pl