Re: Win 3.1 swap file

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 11:25:51 MET

Użytkownik Marek Mackiewicz <srip_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AB75F33.937E6DEB_at_friko3.onet.pl...

> Probuje sobie przypomniec:
> Control Panel -> Sekcja 386Enh (oczywiscie, jesli pracuje w trybie
> rozszerzonym) -> Virt. Memory.
> W kazdym razie cos takiego.
> Pozdrawiam - MM
Nie mam tego (przypominam to Win 3.1) a jak to uaktywnić
komp ma 2MB ma ktoś pomysły ja zabawićsię z swapem i buforem dyskowym
(smartdrv) aby chodziło optymalnie - odpalam na tym Word'a 6.0 ale wolno
biega - moze da się szybciej!!