Re: Dziwne zwisy

Autor: porkis_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 21 Mar 2001 - 10:25:56 MET

> sadze ze to wina SB bo ja ledwo co zainstalowalem ten modem przez 1 miech
> nie woglen nie mialem
> sprobuj sformatowac dysk i przeniesc SB na slot 4 PCI

Może tak być. Np. z włączonymi sterownikami SBLive za każdym razem zwieszał mni
się podczas instalacji Baldurs Gate II. Po ich wyłączeniu instalacja
przebiegała pomyślnie.
Od której strony liczy się sloty?

> tylko w biosie ustaw reset config w irq - jeszcze sie popytam bo to mnie tez
> dotyczy
> P.S.ja tez sporo wybulilem na ten modem i tylko specjalnie o tym modemie
> kupilem sobie taka plyte ;-/

To tak jak ja :)

Na stronie mojej płyty znalazłem update romu biosa z 21-02-2001, który podobno
miał rozwiązywać problem:

[cytat]
BIOS DATE : FEB/21/2001 CK:2
BIOS CODE : 1FB0
1. Fixed that use modem card and telephone-in will cause Win98 hang up
[/cytat]

Może do twojej płyty też już jest. U mnie niestety nie pomogło. Dzisiaj rano
raz mi się zwiesił.

pozdrawiam
Jacek Szpyrka

ps. W weekend spróbuję wypruć z komputera co się da i zobaczyć co konkretnie
powoduje zwisy. Na razie praca od rana do wieczora skutecznie mi to
uniemożliwia :)