Re: Dziwne zwisy

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 21:09:38 MET

Użytkownik <porkis_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:27f6.00000001.3ab7301c_at_newsgate.onet.pl...

> Dzięki. Rzeczywiście mam US Roboticsa na ISA. Czy udało Ci się jakoś
rozwiązać
> problem nie wymieniając sprzętu. Dałem za ten modem kupę kasy i żal mi się
> nim rozstawać. Tym bardziej, że ma on jeszcze ponad 3 lata gwarancji.

sadze ze to wina SB bo ja ledwo co zainstalowalem ten modem przez 1 miech
nie woglen nie mialem
sprobuj sformatowac dysk i przeniesc SB na slot 4 PCI
tylko w biosie ustaw reset config w irq - jeszcze sie popytam bo to mnie tez
dotyczy
P.S.ja tez sporo wybulilem na ten modem i tylko specjalnie o tym modemie
kupilem sobie taka plyte ;-/

jak cos znajdziesz to daj znac
basior_at_go2.pl