Re: No signal podczas włączana kompa

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 09:42:00 MET

>Może właśnie wina jest po stronie monitora, bo teraz mi się
>przpomniało, że kiedyś kumpel chciał sprawdzić swój sprzęt dosyć
>arachaiczny z kartą trident :) z moim monitorem. Efekt był taki, że
>raz obraz był kolorowy raz czarno-biały, trzeba było resetować kompa a
>gdy wziął sprzęt do siebie i sprawdził na innym monitorze, wszystko
>było ok.
Nie całkiem - każdy lepszy monitor na starej karcie 0,5 MB będzie tak
działać - kiedyś włożyłem starą kartę na ISA do kompa w jednej firmie -
myślałem że nie będzie problemów bo działał tam tylko jeden program pod
DOS-a, a tu pech - musieli po kilka razy startować komputer żeby wskoczyły
kolorki - więc musiałem wrócic do PCI 1MB.
Dariusz Bacik
dbacik_at_poczta.onet.pl