Re: AMD Duron 800@1000

Autor: Michal Wisniewski (miwis_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 10:00:17 MET

Uzytkownik "Marcin Jasinski" <ooze_at_promail.pl> napisal w wiadomosci

> Jak ci duron dziala z takim napieciem, to sie nie przejmuj i je zostaw.
> Magistrali nie krec, na abit kt7 przy 110 mhz winda sie co chwile sypie.
(gdy
> podkrecasz magistrale, pci i agp tez pracuje szybciej, a karty agp
(szczegolnie
> w trybie x4) tego nie lubia)

Wszystko zalezy od podzespolow. U mnie Duron 700 chodzi 6x148MHz przy 1.65
lub 1.675 (wyzej juz za cieplo) na Solteku SL 75 KAV - czyli 888MHz, przy
150MHz odpala sie, tylko winda glupieje. MX chodzi bez problemu na AGP4x.
Wszystko odpukac chodzi.

Pozdrawiam

MW

--