Re: nagrywanie audio CD (kopiowanie)

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 20:35:19 MET

"Grzech" <elgrzes_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Znajomy doradza mi abym plyty audio CD kopiowal przy
> 1-krotnej predkosci (jakosc), czy to prawda ?
Hi!
Mimo ze wielu praktyków może się ze mną nie zgodzić to myślę ze:
Kopiowanie przy jednokrotnej prędkości to porażka.
Mogę się mylić ale znajomy ma chyba jakąś licha nagrywarke która ma słabą
moc lasera i płytki nagrane z większa prędkością sa zbyt płytko wypalone i
to może powodować błędne odczytywanie przez niektóre gorsze odtwarzacze
audio (trzaski i błędy) ale w twoim przypadku na TEAC'u to tylko razy 8 ja
pale na 12 i wszystko chodzi ok. Co do płytek to podobno dla audio dobre sa
z jasna warstwa np Platinum a najlepsze ze zlota.