Re: jak odzyskac sterowniki z systemu na np dyskietke?

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 17:39:39 MET

"BQB" <bqb_at_asco.com.pl> wrote in message news:3ab1ae87_at_news.artur.pl...
> Mam Win98 i zainstalowane rozne urzadzenia, jak odzyskac sterowniki z

Hi!
Na dyskietkę to raczej nie zmieści się ale możesz skopiować foldery
najlepiej gdzieś na inna partycje.
%windir%\inf
%windir%\system
%windir%\system32
później format i jak już postawisz nowego Windowsa to jako lokalizacje
sterowników podajesz folder inf (jest ukryty) a wszystkie pliki o które
zostaniesz poproszony o wskazanie leża w system i system32.
Raz tak zrobiłem na jednym kompie i działało 100% ale czy uda się u Ciebie
nie daje glowy.