Re: siec a internet

Autor: MS (happy_at_idn.org.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 17:09:26 MET

Airwolf napisał(a) w wiadomości: <3ab768e2_at_news.vogel.pl>...
> Chcialbym sie dowiedziec jak korzystac z internetu gdy mam dwa kompy
> polaczone w siec sieciowkami, na jednym kompie jest podlaczony odbiornik
od
> stalego lacza a ja chce surfowac na tym drugim kompie.Czy potrzebne sa
jakis
> specjalne programy czy trzeba tylko cos okombnowac w ustawieniach a jesli
> tak to co.aha mam winde '98SE
> Z gory dzieki

Nie wiem czym u ciebie jest ten "odbiornik łącza stałego" ale
jak na mój gust to powinno wystarczyć udostępnianie połaczenia
internetowego - (dodajesz jako Usługę w ustawieniach sieci)...
Jak chcesz coś bardziej wyrafinowanego to np. WinGate...
Wiec do korzystania z netu na drugim kompie jest niezbedny winproxy albo
wingate?:(((((((((((

--
_______.________----_---=[Tomasz Sopyło]=-----=[airwolf_at_astercity.net]=-
   __.-^---..______//---=[IRC:#lotnictwo]=--=[http://www.skrzydla.com]=-