Re: siec a internet

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 15:32:39 MET

> Chcialbym sie dowiedziec jak korzystac z internetu gdy mam dwa kompy
> polaczone w siec sieciowkami, na jednym kompie jest podlaczony =
odbiornik od
> stalego lacza a ja chce surfowac na tym drugim kompie.Czy potrzebne sa =
jakis
> specjalne programy czy trzeba tylko cos okombnowac w ustawieniach a =
jesli
> tak to co.aha mam winde '98SE
> Z gory dzieki

Nie wiem czym u ciebie jest ten "odbiornik =B3=B1cza sta=B3ego" ale
jak na m=F3j gust to powinno wystarczy=E6 udost=EApnianie po=B3aczenia
internetowego - (dodajesz jako Us=B3ug=EA w ustawieniach sieci)...
Jak chcesz co=B6 bardziej wyrafinowanego to np. WinGate...

--=20
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =
__.-^---..______//---=3D[IRC:#lotnictwo]=3D--=3D[http://www.skrzydla.com]=