Re: Teac-540E i problem z UDMA

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 15:44:35 MET

Timo <tymek_s_at_friko7.onet.pl> wrote:

> w w9x dziala bez problemu w 99% przypadkow, tutaj sie rozchodzi o w2k!

W win98 u mnie było ok. dopóki nie zainstalowałem sterów do Live! tych najnowszych ze strony creativa. Tzn. jak
zainstalowałem te stery to zakładka DMA we właściwościach cdromu sie od znaczyła. Zazanaczyłem ją restart i znowu
odznaczona. I daltego teraz pracuję na win me bo tam jest ok. Aha płyta główna to abit bx133, może ktos się z tym
spotkał???

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"