Re: abit be6-ii i hdd ibm ata-100

Autor: Jerzy Sadkowski (jsadkowski_at_hotmail.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 14:11:56 MET

> No to rzeczywiscie dziwne. Czy dobrze podpiales tasme ATA66 ? Bo to
> teoretycznie istotne, choc nie zauwazylem roznicy w praktyce. Poza tym
> przestaw moze dysk z ATA100 na ATA66 programem IBMa, choc tu tez nie
> zauwazylem roznicy, zawsze dzialal w UDMA66 mimo iz dysk byl ustawiony
> fabrycznie na ATA100.
> Innych pomyslow mi brak. Tym bardziej, ze mowimy o stronie BIOSu
> (kontrolera) a nie sterownikow, a to one sa jeszcze nie dopracowane, a
dysk
> zawsze u mnie byl przy starcie wykrywany...

chłopcy z hpt wystawili nową BETĘ biosu do hpt 366, tam jest taka
informacja:

HighPoint Technologies, Inc.
HPT366 BETA drivers
Warning: These are beta drivers, and are not officially released versions.
Use at your own risk.
Last Updated: 10/10/00
VERSION: FIX:
1.26b IBM DTLA (GXP75) series, ATA-100 drive compatibility with HPT366
controller (for Win98)
1.28b IBM DTLA (GXP75) series, ATA-100 drive compatibility with HPT366
controller (for Win2K, NT)

być może musisz poczekać na nowszy bios, albo zaryzykować instalkę bety.

Pozdrawiam
Jerzy Sadkowski

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl